Fillos de Galicia é desde há anos um ponto de encontro virtual da diaspora galega. Nacida graças a vontade empreendedora dum galego-basco informático, Manu Casdeiro, e que se financia a base dos quotas dos seus sócios, tem conseguido achegar a Galiza e entre si a milhares de galegos de além e aquém mar.
Consta-me que a directiva desta associaçom tentou várias vezes obter respaldo institucional do governo autónomo galego, mas com resultados pouco positivos. De facto umha das cousas que conseguiu foi que pouco antes das últimas eleições autonomicas o dito governo, naquela altura do PP, tenta-se copiar o seu site, ainda que com uns resultados muito pobres.
Porque se a Conselharia de Emigraçom considerou útil um site como o de filhos nom falou com eles e os apoiou?. Nom pudo ser ignoráncia, com certeça sabiam do site de filhos, de facto copiarom-no. Conhecendo as artes do PP a razom semelha-me óbvia: fillos era umha associaçom independente que nom controlavam.
Desde aquela houvo eleiçõess e troco de governo. Mas o novo secretário geral de emigraçom, D. Manuel Luis Rodríguez, (PSOE), quer seguir os passos do seu predecessor; despreçar o ingente trabalho feito por umha iniciativa cívica e independente, e copiar o já feito. Porque?, quer também o PSOE controlar a sociedade galega, mesmo a diaspora, como a controlava o PP?, O cámbio era para isto?.
Esperemos que nom, que o novo governo seja quem a romper com velhas inércias, e confie e respeite a sociedade civil. Mas neste caso nom começarom com bom pé.
1 comentário:
Estimado blogueiro. Grazas por trasmitir a nosa queixa e apoiar as nosas denuncias.
Ben dis que saben o que Fillos vale no terreo práctico e tamén teórico. Lémbroche que o meu ensaio acerca do uso de Internet para a conservación da cultura e identidade galega na emigración foi merecedor dun premio da Xunta cuxo efecto foi que ficou silenciado e nunca se publicou. Nese ensaio fixen unha defensa teórica da potencialidade dunha iniciativa como Fillos.org.
Así que saber sábeno. O que despois fagan con ese coñecemento, xa non pode ser atribuido á ignorancia.
Enviar um comentário